Pokreće Blogger.

Pink is my color


Ne mogu vjerovati da je već polovica petog mjeseca, i uskoro ćemo početi planirati godišnje odmore i odlazak na more. Već nam svima fali mora i sunca. 

Danas s vama dijelim novi outfit, romantične note sa novim najdražim odjevnim komadima. Odakle da počnem? Zaljubila sam se u ovu laganu preslatku bluzu s vezenim cvijećem sa Zafula. Osim što je ugodna za nošenje u njoj ćete se osjećati jako chic i drugačije. Vjerujem da ću je još puno puta nositi ovo proljeće i ljeto. 

Kombinirala sam je sa Rosegal culottes hlačama, iznenadio me je materijal koji je vrlo kvalitetan i mekan. Njih ću sigurno nositi na posao, jer su jako elegantne, a i lagane što je plus za vruće dane koji dolaze. Ovaj kroj hlača mi se jako sviđa, i sigurno ću nabaviti još koje u boji ili nekom printu.

Moram spomenuti i ovu krasoticu od torbe sa Gamissa koju nosim, nju ćete viđati često jer je obožavam! Napravljena je od tvida. Od nakita nosim Dresslily viseće naušnice s okruglom kuglicom na kraju. Jako su zanimljive, jel da?


I can't believe it's already half of May, and we'll be planning soon vacations and going to the seaside. We already miss the sea and the sun so much.

Today I'm sharing with you new romantic outfit with my new favourite pieces of clothing. Where should I begin? I fell in love with this light adorable embroidered blouse from Zaful. Besides it's comfy you will fell chic and different in it. I belive I will wear this one many more times this spring and summer.

I paired it with Rosegal culottes pants, I was suprised how good quality and soft material is. I will be wearing these on work for sure, they are very elegant, and airy which is plus for upcoming hot days. I like this cut so much I must get myself other similar but in different color or print.

I must point out this beauty of my new bag from Gamiss, you will be seeing this more often because I love it! It is made from tweed. From jewerly I wear Dresslily circle chain ball drop earings. These are very interesting, right?














Wearing:

Broj komentara: 5

  1. Jako lepa kombinacija, bluzica je preslatka :)

    http://fashionconfessions.blogspot.mk/

    OdgovoriIzbriši
  2. You look so gorgeous, dear. Love your pretty top.
    xoxo
    Liza
    Liza Corner | Instagram | Facebook

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma savrsene slike, ostala sam bez teksta. Zapratila sam te, svidja mi se tvoj rad :)
    limitededitionlady.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno, trudim se oko slika! Drago mi je kad to netko primjeti :)

      Izbriši