Pokreće Blogger.

Carousel


Prvo, želim vam zaželiti sretan Božić i Novu 2018. godinu... vjerujem da ste se lijepo proveli za blagdane i uživali s obitelji i prijateljima. Ja sam uživala, ne mogu vjerovati da je ovaj vikend već zadnji vikend Adventa u Zagrebu. Imala sam čak dva dočeka Nove godine, jedan sam dočekala u podne u Fužinama, a drugi u Zagrebu. Nezaboravno iskustvo!

Danas s vama dijelim jedan savršen zimski outfit koji puno nas voli, a to su vesta i mini suknja.
Suknja je ulov sa Zafula, bila je to ljubav na prvi pogled! Divan mi je detalj sa vezanjem naprijed s kojim dobijete naizgled asimetričan kroj. Ako vam se sviđa, požurite jer ostale su još samo dvije dostupne.

Ova lokacija kod fuliranja mi je jedna od najposebnijih na cijelom Adventu. Jedino fali snijeg koji baš priželjkujem, a vi?


First, I want to wish you a Merry Christmas and Happy New Year 2018 ... I believe you enjoyed holidays with your family and friends. I enjoyed it, I can not believe this weekend is the last weekend of Advent in Zagreb. I had two New Year's Eve celebrations, one I celebrated at noon in Fužine and the other in Zagreb. Unforgetable experience!

Today I share with you a perfect winter outfit that many of you like, and those are sweater and mini skirt. The skirt is catch from Zaful, it was love at first sight! I'm so fond of the tie-up detail with which you get a seemingly asymmetrical cut. If you like it, hurry up because there are only two left in stock.

This location is one of the most popular on the whole Advent. Only thing that misses is snow which I really desire, how about you?







Wearing:
Sweater: Forever21
Boots: Stradivarius
Bag: Mango

Nema komentara